Cookie- og Privatlivspolitik

Debat

Start ny debat

Start ny debat

Du skal være logget ind for at skrive debatindlæg

Oscar 2018

Spørg kino.dk → Oscar 2018

Gitteuser/261596
Gitteuser/261596 4 måneder siden

Når nu man skal ind og se Oscar uddelingen i biffen, er der så kutyme for at komme i fint dress, som lang kjole eller........??

Stem op!
5
Stem ned!
0
(reset)
SKRIV DIN EGEN ANMELDELSE
Marianne

Jeg har deltaget nogle gange efterhånden, og jeg har da set nogle, der er dresset fint op - og det ser godt ud - men langt de fleste har bare almindeligt tøj på.
Det er en lang nat, så meget taler for behageligt tøj.

Måske kommer det også lidt an på biografen. Jeg har kun været i Dagmar, og her har flertallet hver gang været i almindeligt tøj.

Camillauser/138272

De havde haft en fest med at komme i festtøjet inden de tog hjemmefra.

I løbet af natten skiftede de til casual/nattøj.

Den slags er helt OK, og det er hvad, man kan forvente. Fordi publikum går til og fra salen for at gå til toiletterne, kiosken, baren "eller ud og trække frisk luft",

Rigtig god fornøjelse :-)

Gitteuser/261596

Tusind tak for svar - så har man lidt at gå efter!

Gitteuser/261596

Tusind tak for svar - så har man lidt at gå efter!

Marie

Var inde og se uddelingen sidste år, hvor La la land blev vist inden. Nogen der ved hvilken film de viser inden showet i år?

Marianne

med Meryl Streep og Tom Hanks; så vidt jeg har forstået.

Segoyuser/116755

Ja det gør The Post :Inden uddelingen går i gang, kan du nyde en spændende film med Tom Hanks og Meryl Streep

Camillauser/138272

Lisbeth K.

Det er det ihvertefelle i ESBJERG BIO, hvor der virkelig bliver gjort en hel del ud af aftenen fra biografens side, ikke minst i år hvor det er nr 90 OSCAR FEST der rander af stablen.. Vores bio gæster gør en del ud af at møde op i fest klædte skrud.. Så ja det gør man.. :-) Rigtig god fornøjelse.. :-)

Lisbeth K.

Rød løber, Oscars, bobler, filmvisning og flotte præmier!

Den fornemmeste filmpris skal uddeles, og vi inviterer til kæmpe Oscarfest!

Jeg kan næsten ik få armene ned af bare glæde over at det er om ca 3 uger det hele løber af stablen..

Vi her i ESBJERG BIO glæder os helt VIIILDT.. Det bliver bare MEGA GODT..

Og ved at vores kære Biograf har i år gjordt rigtig meget ud af at holde OSCAR aften fordi det er den 90’tyvende OSCAR FEST I ÅR.. Så der bliver det festelige fra Biografens side bare kørt i stilling..

Så til jer der skal med, i har helt sikkert noget at både se frem til og glæde sig til.. VI SES D. 4.3 ESBJERG BIO..

Billetter til OSCAR AFTEN D.4.3 kan findes her via dette link..

https://www.nfbio.dk/ticketflow/2005/14090

Sider

Anonymuser/0
Du skal være logget ind for at skrive en anmeldelse.

Aktive debatter