Cookie- og Privatlivspolitik

Debat

Start ny debat

Start ny debat

Du skal være logget ind for at skrive debatindlæg

Min hovedpræmie!!! Fik vinder mail den 31.05-2018

Spørg kino.dk → Min hovedpræmie!!! Fik vinder mail den 31.05-2018

Segoyuser/116755
Segoyuser/116755 4 måneder siden

Kære Kino.dk

Du har både vundet to fribilletter, samt hovedpræmien, som er en eksklusiv plakat af Avengers: Infinity War med autografer af Benedict Cumberbatch, Tom Hiddleston, Tom Holland, Paul Bettany, Elizabeth Olsen, Joe & Anthony Russo, Sebastian Stan og Letitia Wright.

Nu skriver jeg så til jer for at blive hørt, få en afklaring som ikke er sket efter har mailet til Ditte et par gange siden hun skrev den er afsendt!

Jeg har endnu ikke modtaget noget, det er jeg faktisk temmelig ked af, havde set så meget frem til denne flotte gevinst!!!(Især når det er 2 år cirka vundet noget det er jo ikke let smiler,vi er mange der gerne vil vinde hos jer)

Jeg har spurt Ditte, er den sendt(det blev den efter en måned pga. den som afsender og misforståelse), måske ved en fejl til en af din 2 andre vindere, eller er der sket noget helt 3, stjålet men af hvem må jo tage alt i betragtning.

Venligst Segoy/Britt

Stem op!
1
Stem ned!
0
(reset)
SKRIV DIN EGEN ANMELDELSE
Camillauser/138272

Der må være gået noget galt.

Segoyuser/116755

P.s. Ditte var praktikant men er holdt derfor ingen svar retur

Men ellers er livet sku da herligt:-))

Har fået svar
Daniel har haft ringet , jeg ved ik hvordan det er gået til, men den er kommet retur til Kino.dk ukendt årsag!

Der har ikke ligget en seddel i min postkasse om at der var post fra Kino.dk spørg lige om jeg er vældig glad!!!!!

Yahuuuuuuuuuu, TAK Daniel for din respons:-))

p.p.s. Det hele ankom igår8.8.2018 , tralalal flot gevinst og skal da vist snart i biffen:-)))

Camie

Stort tillykke herfra.

Dejligt at det løste sig til sidst :-)

Camillauser/138272

Stort tillykke med din længe ventede præmie.

Segoyuser/116755

Mange TAK, det er en fed lille plakat måler 70 gange 34 med deres underskrifter har fået ramme til den så flot.

2 gange en tur i bif senere.....

Segoyuser/116755

Mange TAK, ja da du gav henvisning til kontakter kom i dialog med Daniel så nu er jeg mega glad......:-))

Plakat er i rammen ser godt ud:-)

Sider

Anonymuser/0
Du skal være logget ind for at skrive en anmeldelse.

Aktive debatter