Cookie- og Privatlivspolitik

Debat

Start ny debat

Start ny debat

Du skal være logget ind for at skrive debatindlæg

Låge nr 24 i 2021 Julekalender quiz

Spørg kino.dk → Låge nr 24 i 2021 Julekalender quiz

Segoyuser/116755
Segoyuser/116755 5 måneder siden

Hejsa Kino.DK så ville jeg svare på årets sidste låge, når klik på låge nr 24 er på lige nu kl.5 om morgenen så går lågen ikke til spørgsmål med til div. trailers, dermed kan ikke svare på årets side julekalender quiz har troligt deltaget hver eneste dag og alle mine 23 svar er korrekte.
Vil i sørge for link fungerer så kan have alle 24 julekalender svar korrekte??
Venlig hilsen Segoy, tak hvis det fungerer senere tager på for at svar. Glædelig Jul

Stem op!
0
Stem ned!
0
(reset)
SKRIV DIN EGEN ANMELDELSE
Segoyuser/116755

Årets julekalender er nu afsluttet.

I år gættede 62 brugere rigtigt på alle 24 låger.
Kino dk hvem vandt hovedpræmie? Det står der ikke og er Glad for at kunne svare på låge nr 24 det virkede senere.

Venlig hilsen Segoy

Daniel Bentien

Så fik vi trukket hovedpræmien til julekalenderen. Beklager det tog noget tid, men vi måtte udskyde det pga. nedlukningen af biograferne.

https://www.kino.dk/nyheder/2022/01/film-julekalender-2021

Det er også en gåde, hvorfor lågen den 24. december ikke virkede til at begynde med... Godt det lykkedes i løbet af dagen.

Mvh Daniel

Wayne

Men efter at have deltaget i mere end 10 år, så lykkedes det endelig at vinde en dagspræmie og 4 biobilletter.

Dejlig - jeg glæder mig til at få dem brugt.

Segoyuser/116755

Sådan TLK med det, herligt der var lidt til dig i år 2021 smiler...havde alle 24 rigtige og ik nogen præmie, men prøver da igen i år:-))

Segoyuser/116755

M tak for dit svar retur, jaaa var jo mega tidlig oppe for at svare...men jo den kom senere tænkte nu har alle 23 vil ikke misse nr 24.
Tak også for årets kalender i 2021 ser frem til den som kommer i år.-)

Wayne

Takker :-)

Synes jeg kan huske at du også har vundet en dagspræmie på et tidspunkt?

Vi må klø på igen til næste år - altid sjovt at være med.

Segoyuser/116755

Jo helt rigtigt som du vundet 1 gang det var en mega stor omgang slikposer vildt sjovt, gav dem ud her og der smiler, er ikke den store slikspiser så mange fik glæde af gaven:-) jeg ligeså bare det at vinde i julekalender quiz er sjovt!!!

Per

:-)

Sider

Anonymuser/0
Du skal være logget ind for at skrive en anmeldelse.