Cookie- og Privatlivspolitik

Debat

Start ny debat

Start ny debat

Du skal være logget ind for at skrive debatindlæg

Afhentning af billetter

Spørg kino.dk → Afhentning af billetter

Ann-Britt
Ann-Britt 5 år siden

Hej

Jeg har lige bestilt to billetter til Askepot til på fredag den 20. kl. 16.30
Til min store overraskelse står der i noterne til bestilling at,
DU SKAL HENTE BILLETTERNE20-03-2015 16:00:00 I PALADS

Der menes da, SENEST på fredag den 20. kl. xxx
ikke?

Jeg skal med på kinotur på onsdag netop i Plads biograferne, så jeg ville benytte lejligheden til at afhente billetterne dér, men det er jo kun den 18. på onsdag.
Alligevel bør jeg da kunne hente billetterne allerede på onsdag den 18. og ikke skulle vente til på fredag den 20. vel?

Stem op!
0
Stem ned!
0
(reset)
SKRIV DIN EGEN ANMELDELSE
Camillauser/138272

Det burde ikke være noget problem at hente billetterne i god tid.

____

Jeg har tilføjet denne sætning for at demonstrere at der laves om på rækkefølgen, hvis man redigerer i sit indlæg.

Ann-Britt

Tak for hjælpen.

Der gik ged i det hele, så jeg købte dem samme dag.
Først sagde computerne at der var sket en fejl, så billetterne IKKE var blevet købt, men samtidig forsvandt min reservation på bestillingen.
Da jeg ringede til Nordisk Films billettelefon, sagde han, jeg talte med, at billetterne VAR KØBT, og det var derfor de var forsvundet fra reservationen.
Da jeg tog ind til biografen for at hente dem, sagde hun, der sad i billetsalget, at de lå som reserveret til mig, MEN IKKE var købt!
Så opgav jeg. Betalte for dem og fik dem i hånden :)

(men filmen var det hele værd)

Camillauser/138272

-kun betalt for dem én gang.

Ann-Britt

Ahrm det vil sige, nej og ja
Jeg kan se på min bankkonto, at der er blevet hævet OG indsat det første beløb. Men altså 0-stillet. Derefter er det rigtige beløb blevet trukket.
Kors, et cirkus :s

Da jeg på nfbio ville anmelde filmen, kunne jeg ikke finde ud af det. Det viste sig at det IKKE var registeret, at jeg havde bestilt/købt de biografbilletter.
I Nordisk Film ville hun gerne hjælpe, men skulle bruge de nummer, der stod på billetterne.
Umiddelbart blev jeg irriteret over alt det besvær, for dem havde jeg da naturligvis smidt i skraldespanden ... men da jeg kiggede efter, så jeg, at jeg undtagelsesvis havde lagt dem ned i tasken, så nu har jeg fået kredit for det hele.

The big lebowskiuser/453627

Systemet kan nogle gange fejle på den måde som du beskriver. Hvis man prøver at hente reserverede billetter eller konvertere til køb. Hvis der sker en fejl i processen. Jeg går ud fra at det var lige efter du prøvede at købe billetterne at du ringede til NFB? Hvis der sker fejl så kan billetterne nemlig fejlagtigt fremstå som købte. Der går typisk 5-30 min før de falder tilbage til deres oprindelige form (reserverede/købte).
Grunden til hævning/tilbageførsel er at der blev reserveret et beløb, men da der skete en fejl, så bliver de selvfølgelig tilbageført, tror også det er meget normalt de fleste steder :P

Lidt rodet forklaring, men håber det kaster lidt lys på rodet :)

Ann-Britt

Det lød som en meget sandsynlig forklaring på det hele.
Rart at vide, hvis det skulle ske en anden gang.
Så tak for hjælpen.

Sider

Anonymuser/0
Du skal være logget ind for at skrive en anmeldelse.

Aktive debatter