Cookie- og Privatlivspolitik

Debat

Start ny debat

Start ny debat

Du skal være logget ind for at skrive debatindlæg

Bedst ud af 100?

Fri debat → Bedst ud af 100?

Katja*
Katja* 4 år siden

Lyst til at booste din filmviden?

Ta' denne quiz og fortæl hvor mange rigtige du fik..

http://www.playbuzz.com/billross10/can-you-name-99-movies-from-the-90s-b...

Jeg var åbenbart ikke helt i stødet og må skuffende afsløre en score på 90 :P

Vinderen er den, som får 100 eller tættest på!

Ikke snyde :)

go go GO!

Stem op!
3
Stem ned!
0
(reset)
SKRIV DIN EGEN ANMELDELSE
Stine

Jeg fik 96 rigtige.

PS. Katja, man kan max få en score på 99, da der kun er 99 film. Så hvis nogen får 100, så har de snydt ;-)

Katja*

Haha, my bad - tak for rettelsen :P

Simon

Jeg fik desværre ikke mere end 85.

Kim

Jeg kom godt fra start, men der dukkede alligevel nogle få fejl ind på de sidste 50... men jeg scorede da 93 ud af 99 ! :-)

De fejl jeg havde, var selvfølgelig indenfor de genre, jeg ikke er god til - drama og kærlighed...! ;-)

Camie

90 rigtige. Jeg er bare ikke god til at kende den ene Batman film fra den anden. Og så fik jeg byttet rundt på 2 James Bond film også. Sikke noget sjusk :)

Det var så lige opvarmningen inden julekalenderen.

thomas

85 rigtige ud af 99 er på grænsen til at være skidt.... Men der virkelig også mange direkte dårlige film man både havde set og ikke set.

Og sindsyg mange romantiske komedier, så er det allerede umuligt for mig at vinde, fik mange korrekte baseret på held og intuition!!

Simon

Jeg fatter intet af alle de romantiske komedier med Julia Roberts, er de ikke de samme alle sammen?

Niclas Dalby

Jeg fik ligeså 96, men enkelte af dem var dog rent gæt, da jeg ikke havde set filmen. Sjov test, dog.

Segoyuser/116755

Den var da hyggelig 93 gik fejl af bond film griner...og lidt film jeg ikke havde set.

Wayne

Jeg er vist afsløret i at jeg også har set en del chick-flicks. Men det gør det en del nemmere hvis man så filmene i 90'erne.

Men prøv lige denne fra 80'erne. Der er 88 spørgsmål - jeg var heldig at ramme rigtig i 71. Der er mange af filmene jeg ikke anede eksisterede.

http://www.playbuzz.com/djjazzyjess10/can-you-name-88-movies-from-the-80s

Sider

Anonymuser/0
Du skal være logget ind for at skrive en anmeldelse.

Aktive debatter