Cookie- og Privatlivspolitik

Debat

Start ny debat

Start ny debat

Du skal være logget ind for at skrive debatindlæg

2012

Fri debat → 2012

Elvedinuser/213650
Elvedinuser/213650 9 år siden

Hej folkens :)

Jeg har lige været inde for at se om jeg kunne bestille billetter til 2012, men jeg kan se at den kun kommer i få biografer, f.eks. ville jeg ind og se den i Herning biograf, men man kan ikke vælge Herning biograf, nogen som har en forklaring på hvorfor den ikke vises over hele landet :S.. Håber jeg får et godt svar, for det er pissehamrende uretfærdigt :)

Stem op!
0
Stem ned!
0
(reset)
SKRIV DIN EGEN ANMELDELSE
Henriette69

Det er langt fra alle film der vises i alle biografer.
Sådan har det altid været.
Nogle film kommer i så få kopier, at de åbenbart udvælger de biografer der kan præstere flest betalende gæster.
Det er i hvert fald det svar jeg får her i Hillerød når jeg brokker mig over manglen på visse film.

Spaettenuser/15532

2012 har premiere fredag d, 13. november - Langt de fleste biografer fastlægger først deres program mandagen inden en premiere - Således ved de, hvad de andre film har præsteret i foregående weekend, og de har derfor størst mulig chance for at optimere deres program.
Du burde derfor i løbet af mandag d. 9. november kunne bestille billetter til 2012 - Og den får vist nok premiere i næsten alle danske biografer:-)

martinuser/816534

Palads, Imperial, Falkoner, Biocity Århus, Biocity Hillerød, Lyngby, Biocity Tåstrup, Biocity Esbjerg, Biocity Odense, Randers, Biocity Herning, Biocity Aalborg. Håber du kan bruge dette til noget :)

Sider

Anonymuser/0
Du skal være logget ind for at skrive en anmeldelse.

Aktive debatter

Senest aktive brugere