Cookie- og Privatlivspolitik

Debat

Start ny debat

Start ny debat

Du skal være logget ind for at skrive debatindlæg

Nordisk Film Lyngby

Brugerpanelet → Nordisk Film Lyngby

Thomasuser/529185
Thomasuser/529185 5 år siden

Hvor amatøragtigt og ringe kan det blive???
Man ankommer til biografen kl 21:18 uden billet i tiltro til, at det er tidsnok til at nå filmen med start kl 21:30. (12 years a slave. - der er masser af pladser i salen, har man tjekket hjemmefra.) Et blik på køen, der når næsten hen til elevatoren bringer mig over til automaterne, hvor man tror, det er muligt at købe en billet. Men nej, de kan ikke tage mod betaling med kort, står der. - Så de kan mao kun bruges til udskrift af billetter købt og betalt hjemmefra.. Så hen i køen. Der er 2 til at betjene den lange, lange kø.. Jeg konstaterer, at der efter godt 5 minutter i køen er blevet ekspederet 6 kunder ved 3 ekspeditioner. Den ene ekspedient har gennem flere minutter ført en samtale med 2 mødre om guderne må vide hvad, men det har nok været noget med film og billetter. De står der endnu, da jeg vælger at forlade køen og gå hjem, da jeg kan se, at jeg næppe vil nå at købe billet til min film inden den starter - selv når jeg ser bort fra reklamer og forfilm og alt.
Hvordan synes brugerpanelet og biografejer det går? Som det skal? Det synes jeg ikke! Jeg synes det er ufatteligt ringe, og at det er at gøre grin med folk! Amatøragtigt og elendigt ud over enhver fatteevne for en branche, der skal forestille at sælge gode oplevelser! Og det er ikke første gang jeg har oplevet det samme i det forhenværende Kinopalæet.. Jeg havde bare glemt, hvor ufatteligt ringe det foregår her - men jeg glemmer det ikke igen, og jeg vil advare alle, der gider høre om det, hvor ringe man behandler sine kunder her!
Med venlig hilsen til Brugerpanelet - ikke til biografejer!
Thomas Møller

Stem op!
3
Stem ned!
0
(reset)
SKRIV DIN EGEN ANMELDELSE
Thomasuser/529185

Hvis I sletter dette indlæg som 'upassende' vil jeg ikke tøve med at finde andre kanaler til at udkommunikere min mening om Nordisk Film Lyngbys serviceniveau.

Arrowstormen

Fatter ikke hvorfor folk ikke bare bestiller hjemmefra når det er SÅ meget nemmere.

Camillauser/138272

... på din smartphone?

Maria

Hvis du har en smartphone kan du betale for din billet over nettet - og slippe for køen. Så kan du nemt hente den i automaten.

Det har jeg gjort nogle gange når jeg er mødt frem til en meget lang kø i biografen og har været i tidspres.

Jeg ville forresten nok skrive direkte til Nordisk Film Biografer med din klage, det er ikke sikkert den bliver læst her, da Kino.dk blot er videreformidler af de billetter som biograferne sælger til deres film.

Et andet godt råd er at man helst skal dukke op i god tid i biografen, ISÆR i weekenden, da der ofte er mange mennesker i biografen der - fredag og lørdag aften kan være decideret slem i forhold til kølængde, det gælder ikke kun i Kinopalæet, men i alle biografer.

Bjerg

At det er dig der er galt på den. For det første skal man være der en halv time før, og hente sine biletter, hvis man har bestilt dem. For det andet kommer du små 10 minutter før og bliver sur over at DE ikke kan nå at betjene dig, bare fordi du lige kommer i sidste øjeblik.
Jeg har selv haft et par dårlige oplevelser i bio, især i Kinopalæet, men dette lader ikke til at være én af dem. Kun den lange kø kan jeg være dybt enig i. Der er næsten altid en enorm lang kø i Kinopalæet hvilket slet ikke er i orden. 20+ minutters ståen i kø, er simpelthen alt for lang tid.

Wayne

Især, fordi det også betyder at folk ikke har tid til at stå i kø ved deres kiosker - og så mister de penge ved det.

Jeg synes dog det er blevet meget bedre, efter at de har fået billetautomaterne.

Nicholas Bejstrup

venligt personale og god stemning :)

Mvh.
Nicholas Bejstrup Strand

Sider

Anonymuser/0
Du skal være logget ind for at skrive en anmeldelse.

Aktive debatter

Senest aktive brugere