Cookie- og Privatlivspolitik

Debat

Start ny debat

Start ny debat

Du skal være logget ind for at skrive debatindlæg

Er det bare mig der synes at 2015 bliver et fantastisk film år??

Andet → Er det bare mig der synes at 2015 bliver et fantastisk film år??

Catarina
Catarina 5 år siden

Jeg ved ikke med Jer, men jeg ser frem til 2015, for der kommer nogle fantastisk film på premiere.

Jeg ser helt klart meget frem til en masse Superheltefilm og en afslutning på The Hunger Games - The Mockingjay part 2.

Hvilke film ser I mest frem til?

Stem op!
2
Stem ned!
0
(reset)
SKRIV DIN EGEN ANMELDELSE
Wayne

Star Wars: Episode VII - The Force Awakens

Selvfølgelig er der flere, men den ser jeg mest frem til.

Men også;
Avengers: Age of Ultron
The Hateful Eight
Jupiter Ascending
Bond 24
Mission: Impossible 5

Og mange flere, når de nærmer sig og man har mere info.

Anonymuser/0

Det synes jeg satme også - beklager det grimme ord, men helt seriøst det bliver sgu da (indtil videre) en fantastisk fremtid for film-verdenen (håber jeg). Det eneste der er nederen er at biograferne ender med at tømme min punge for penge constance!! ;)
- Glæder mig til utroligt mange filmtitler!

Indtil videre glæder jeg mig mest til 'Mockingjay - Part 2', men er ikke sikker for der er sgu mange at vælge imellem!!!

Jeff

It's been 30-odd years since we've had a proper Star Wars movie, so I'm SO excited about Episode VII!!! I can't remember when I was last this excited about a movie. I'm guessing they'll release a teaser trailer soon and I'm sure I'll wet my pants when they do.

I'm also really looking forward to:
Avengers: Age of Ultron
Tomorrowland
Hateful Eight

I will see (among others):
Bond 24
The Martian
Black Mass
Ant-Man

Jesper

JA det bliver fedt

TriformTrinityuser/656274

Yeah, as Catarina is saying, 2015 looks to be a fantastic year for film. Many critics have talked about this so many times now and one of the subjects they came across was, if 2015 was going to be like 1984 in terms of great films coming out.

I don't know about you guys, but I gotta agree with them, that 2015 is going to be like 1984, which was considered the best year in all of film history :)

So many good films are coming out, so much it's going to hurt my wallet!

Tell me if you agree with me or have something else on your minds.

Stay cozy and have a nice day!

Antaeus

Star Wars, er for mig det mest ventede siden 1999, hvor Ep. 1 kom ud. Jeg er i øvrigt meget glad for de nye Star Wars, selv om de ikke matcher de gamle. Og jeg håber den nye kan nå de gamles højder.

Jeg har ikke helt styr på hvad der ellers kommer, men Avengers, Hunger Games og James Bond skal da også ses.

bambiexplorer

... men jeg ser da frem til bl.a. "Taken 3", "Ex Machina", "Jupiter Ascending", "Mortdecai", "Bond 24", "Kong Fu Panda 3" og "The Second Best Exotic Marigold Hotel" - så der bliver nok at se til næste år :)

Nikolaj

1. Star Wars The force awakens.
2. James Bond 24.
3. The Mockingjay part 2.
4. Minions.
5. Tommorowland.
6. 9 April.
7. Big Hero 6.
8. Jupiter Ascending.
9. Home.
10.Child 44.

The Maze Runner 2 og St.James Place glæder jeg mig også rigtigt meget til at se.

Segoyuser/116755

Tja der er en del at se frem til:
Star Wars: Episode VII - The Force Awakens, et must....
Minions, der ser jeg frem til små gule minions der vil bevirke et hav af grin og latter.
En chance til, vil gerne se hvad Susanne Bier denne gang har opnået.
Bond 24.....

Henrik

Alt med Anna Kendrick :)

Så Pitch Perfect 2
og selvfølgelig Minions!!

Sider

Anonymuser/0
Du skal være logget ind for at skrive en anmeldelse.

Aktive debatter