Spring over navigation

Køb eller bestil billetter

Biografer

Debat

Deltag i debatten eller opret selv emner om alt fra Harry Potter til Hannibal Lecter. For at deltage i debatten skal du have en profil på kino.dk. 

OBS: kino.dk forbeholder sig retten til at slette upassende indlæg.

Dagligt overblik > Fri debat

Eric Køie picture
Eric Køie
3 debates
07.10.2009 - 14:13, Fri debat

"2012"

Hvor mange glæder sig til Roland Emmerichs kæmpestore Hollywood-film "2012"? Jeg gør pga. kæmpe bølger, gigantisk jordskævl i Los Angeles, den berømte Jesus-figur i Rio de Janeiro knækker som en tændstik, Peterskirken i Rom styrter i grus og meget, meget mere! Det er jo helt vildt det som Emmerich kan med katastrofe-film. Det er simpelhent Michael Bay - "Transformers: De faldnes hævn" og Roland Emmerich "2012" der er kongerne til at lave special-effekts! Her er et klip fra "2012" så du kan tjekke om du vil få lyst til at se den. Her: http://www.youtube.com/watch?v=eZxBYItj2sM

Men hvor mange glæder sig til at se den? Og der må gerne være grund, tak. :)

Hvis du hellere vil se traileren, så her: http://www.youtube.com/watch?v=Hz86TsGx3fc ! :)

Vurdér anmeldelsen
Stem op!
(0)
Stem ned!
(0)

Skriv debat Kommentarer 4

HELT SIKKERT fed trailer filmen bliver helt sikkert

08.10.2009 - 08:10

glæder mig over mardet til filmen

Vurdér anmeldelsen
Stem op!
(0)
Stem ned!
(0)
mADS 22 picture
mADS 22
14 debates

Ja, jeg glæder mig vildt meget.

08.10.2009 - 18:55

Mig og mine venner har bestemt os for at tage ind og se den. Vi glæder os rigtig meget. Vi har set traileren, den ser rigtig vild mega god ud. Det er nogle fede klips man ser i trailernen, og hvis en trailer kan være så god, så har filmen bare at være endnu bedre. Det bliver en fed tur i biografen, hvis man tager ind og ser 2012.

(Den skal man se i biografen)

Vurdér anmeldelsen
Stem op!
(0)
Stem ned!
(0)
Daniel picture
Daniel
2 debates

Oh yeah

09.10.2009 - 08:57

Skal SÅ meget se den. så den første 25 sekunders trailer og begyndte at søge på hvad datoen betyd og syntes det lyder vildt spændende, så glæder mig til at se hvad instuktøren mener der vil ske den dag :D

Vurdér anmeldelsen
Stem op!
(0)
Stem ned!
(0)
Anonym picture
Martin
0 debates

Tilføj debat

Glemt‌ adgangskode?
Er du ikke medlem?
Opret Profil